Nieuw dit jaar tijdens de uitreiking van de Belgische Effies was de Strategic Shift Award, een prijs buiten categorie dus. Die ging naar Klarafy van Klara en FamousGrey, een campagne die ook al een Silver Effie in ontvangst mocht nemen.
Deze prijs is een initiatief van het APG/Strategic Planning-expertcenter van de ACC. In Londen wordt zo'n prijs al uitgereikt en de leden van het exportcenter wilden dat al langer exporteren naar ons land. Gezien de overvloed van awardshows vond de ACC het efficiënter (!) om deze prijs uit te reiken als extraatje toe te voegen aan de Belgische Effie Awards. Aan het applaus in de zaal te horen een goede keuze.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]