Nieuw dit jaar tijdens de uitreiking van de Belgische Effies was de Strategic Shift Award, een prijs buiten categorie dus. Die ging naar Klarafy van Klara en FamousGrey, een campagne die ook al een Silver Effie in ontvangst mocht nemen.
Deze prijs is een initiatief van het APG/Strategic Planning-expertcenter van de ACC. In Londen wordt zo'n prijs al uitgereikt en de leden van het exportcenter wilden dat al langer exporteren naar ons land. Gezien de overvloed van awardshows vond de ACC het efficiënter (!) om deze prijs uit te reiken als extraatje toe te voegen aan de Belgische Effie Awards. Aan het applaus in de zaal te horen een goede keuze.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]