JBC maakt kleren die een leven lang meegaan. Sterker nog, de kleren zijn van zo’n kwaliteit dat ze ook een tweede, derde en misschien zelfs een vierde leven krijgen. Want de kledij van JBC is gemaakt om door te geven. Want wat voor de een te klein is of gewoon niet meer helemaal past bij diens stijltje, wordt voor een ander iets nieuws. Kleding kan je doorgeven aan een broertje of zusje, een vriendje, een familie die het wat minder breed heeft of aan die ene persoon die dat salopetje altijd al keitof vond.
Met deze nieuwe campagne tonen JBC en LDV United dat ze ook nu weer helemaal mee zijn met elke familie én met de planeet. De campagne zal zowel op televisie als online te zien zijn.
Credits
Client: JBC
Contact: Bart Claes, Ann Claes, Hanne Dries, Cielke Vaes
Agency: LDV United
CD: Dennis Vandewalle, Dries De bruyn
Creation: Manon Penné, Vivienne Mak
Account Team: Julie Oostvogels, Marko Van Dyck, Florence Vercammen, Charlien De Feyter
Strategy: Frieke Trompet
Film Production Company: Red Dust
Director: Fransje Calf
Sound design: Studio Helsinki
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]