Kleding krijgt een tweede leven met JBC en LDV

Crea / News

JBC maakt kleren die een leven lang meegaan. Sterker nog, de kleren zijn van zo’n kwaliteit dat ze ook een tweede, derde en misschien zelfs een vierde leven krijgen. Want de kledij van JBC is gemaakt om door te geven. Want wat voor de een te klein is of gewoon niet meer helemaal past bij diens stijltje, wordt voor een ander iets nieuws. Kleding kan je doorgeven aan een broertje of zusje, een vriendje, een familie die het wat minder breed heeft of aan die ene persoon die dat salopetje altijd al keitof vond. ​

Met deze nieuwe campagne tonen JBC en LDV United dat ze ook nu weer helemaal mee zijn met elke familie én met de planeet. De campagne zal zowel op televisie als online te zien zijn. ​

Credits
Client: JBC
​Contact: Bart Claes, Ann Claes, Hanne Dries, Cielke Vaes
​Agency: LDV United
​CD: Dennis Vandewalle, Dries De bruyn ​
​Creation: Manon Penné, Vivienne Mak ​
​Account Team: Julie Oostvogels, Marko Van Dyck, Florence Vercammen, Charlien De Feyter
​Strategy: Frieke Trompet
​Film Production Company: Red Dust
​Director: Fransje Calf
​Sound design: Studio Helsinki