JBC maakt kleren die een leven lang meegaan. Sterker nog, de kleren zijn van zo’n kwaliteit dat ze ook een tweede, derde en misschien zelfs een vierde leven krijgen. Want de kledij van JBC is gemaakt om door te geven. Want wat voor de een te klein is of gewoon niet meer helemaal past bij diens stijltje, wordt voor een ander iets nieuws. Kleding kan je doorgeven aan een broertje of zusje, een vriendje, een familie die het wat minder breed heeft of aan die ene persoon die dat salopetje altijd al keitof vond.
Met deze nieuwe campagne tonen JBC en LDV United dat ze ook nu weer helemaal mee zijn met elke familie én met de planeet. De campagne zal zowel op televisie als online te zien zijn.
Credits
Client: JBC
Contact: Bart Claes, Ann Claes, Hanne Dries, Cielke Vaes
Agency: LDV United
CD: Dennis Vandewalle, Dries De bruyn
Creation: Manon Penné, Vivienne Mak
Account Team: Julie Oostvogels, Marko Van Dyck, Florence Vercammen, Charlien De Feyter
Strategy: Frieke Trompet
Film Production Company: Red Dust
Director: Fransje Calf
Sound design: Studio Helsinki
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]