Krijgen kleinere regies gemakkelijk gehoor bij de decision makers van adverteerders? Hoe je moet groeien, dat vroegen ze zich ten tijde van Mad Men - het laatste seizoen loopt nu op Acht - zich natuurlijk ook al af. Die vraag stelde PUB aan enkele betrokkenen. Koen Van Rhijn van Pebble Media zegt bijvoorbeeld: “Dat varieert van bedrijf tot bedrijf en van persoon tot persoon. Vergeet niet dat in de wereld van de digitale media alles razendsnel evolueert. Er ontstaan meer en meer specialisaties, die vaak complex zijn en die bijlange na niet iedereen onder de knie heeft. Om dergelijke redenen blijft het moeilijk digitale producten te verkopen. Daarom moeten wij als regie onze sales efficiënt organiseren en onze packages eenvoudig houden. Het is ook belangrijk nauwer samen te werken met verschillende partijen om campagnes over een groter netwerk te kunnen uitrollen en zo te perfectioneren. Meer samenwerking tussen regies kan hierbij helpen.”
Meer over dit onderwerp in PUB Magazine. Lees artikels uit PUB in het magazine (in de oorspronkelijke taal) of bij de vertaalde artikelen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]