Vorig jaar zorgde Carrefour voor een primeur in België: een pop-up drive op de dijk van Knokke (op de hoek van het Van Bunnenplein). Deze zomer is de Summerdrive er weer, tot het einde van de zomervakantie. Op dezelfde plaats en met dezelfde felroze gevel, maar nu in handen van de Carrefour Market van Knokke. Wel werd Black is blue ingeschakeld om het hele concept in goede banen te leiden.
Het principe is hetzelfde gebleven, maar er zijn tal van voordelen bijgekomen. Het aantal producten is verzevenvoudigd, de bestellingen zijn binnen twee uur klaar en de levering met elektrische voertuigen en het klaarmaken van de bestellingen is gratis. Bovendien is er en samenwerking met The Foodmaker. Als kers op de taart geeft Summerdrive 5 % korting op alle bestellingen. De betaling gebeurt bij ontvangst of aan het afhaalpunt met een bankkaart (Visa, Mastercard, Bancontact). En Summerdrive is er ook op zondag. Bestellingen moeten dan wel voor 14 u. worden geplaatst. Door het grote succes van vorig jaar heeft Carrefour beslist om deze zomer twee weken eerder van start te gaan in Knokke. Volgend jaar ook elders aan de Kust?
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]