Na een fantastisch 2022 investeert Outsight meer dan ooit in de toekomst van outdoor in België. Samen met Jos Van Campenhout en Samatha Pearce zal Koen Van Rhijn de strategische krijtlijnen uittekenen en de digitale en data producten vorm geven. Outsight zal het komende jaar extra aandacht besteden aan de uitbouw en optimalisering van haar team, de (digitale) know how, services en creativiteit en bevestigt zo haar marktleiderschap en haar referentiepositie in DOOH planning en buying. Jos Van Campenhout: “We kijken uit naar de digitale en strategische expertise die Koen kan toevoegen aan ons team en staan 200% klaar om onze klanten met onze DOOH expertise te adviseren."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]