Na een fantastisch 2022 investeert Outsight meer dan ooit in de toekomst van outdoor in België. Samen met Jos Van Campenhout en Samatha Pearce zal Koen Van Rhijn de strategische krijtlijnen uittekenen en de digitale en data producten vorm geven. Outsight zal het komende jaar extra aandacht besteden aan de uitbouw en optimalisering van haar team, de (digitale) know how, services en creativiteit en bevestigt zo haar marktleiderschap en haar referentiepositie in DOOH planning en buying. Jos Van Campenhout: “We kijken uit naar de digitale en strategische expertise die Koen kan toevoegen aan ons team en staan 200% klaar om onze klanten met onze DOOH expertise te adviseren."
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]