Koen Van Rhijn op de affiche bij OUTSIGHT

Na een fantastisch 2022 investeert Outsight meer dan ooit in de toekomst van outdoor in België. Samen met Jos Van Campenhout en Samatha Pearce zal Koen Van Rhijn de strategische krijtlijnen uittekenen en de digitale en data producten vorm geven. Outsight zal het komende jaar extra aandacht besteden aan de uitbouw en optimalisering van haar team, de (digitale) know how, services en creativiteit en bevestigt zo haar marktleiderschap en haar referentiepositie in DOOH planning en buying. Jos Van Campenhout: “We kijken uit naar de digitale en strategische expertise die Koen kan toevoegen aan ons team en staan 200% klaar om onze klanten met onze DOOH expertise te adviseren."
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]