Na een fantastisch 2022 investeert Outsight meer dan ooit in de toekomst van outdoor in België. Samen met Jos Van Campenhout en Samatha Pearce zal Koen Van Rhijn de strategische krijtlijnen uittekenen en de digitale en data producten vorm geven. Outsight zal het komende jaar extra aandacht besteden aan de uitbouw en optimalisering van haar team, de (digitale) know how, services en creativiteit en bevestigt zo haar marktleiderschap en haar referentiepositie in DOOH planning en buying. Jos Van Campenhout: “We kijken uit naar de digitale en strategische expertise die Koen kan toevoegen aan ons team en staan 200% klaar om onze klanten met onze DOOH expertise te adviseren."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]