Om af te tellen naar het nieuwe jaar maakte AdSomeNoise gebruik van het Clear Channel Play-netwerk in Koksijde. Op 31 cecember kregen voorbijgangers gedurende de dag te zien hoe lang het nog duurde tot middernacht en de laatste seconden werden samen afgeteld. Een fijne relevante campagne die door de feestvierders zeker gesmaakt werd en die ook de mogelijkheden van het Play netwerk mooi demonstreert. "Digital Out Of Home wordt vaak gevuld met een verknipte televisiereclame of met statische materiaal, terwijl het naar vorm en inhoud een puur displaymedium is," licht men toe bij AdSomeNoise. "Dat wil ook zeggen dat allerhande technische en interactieve mogelijkheden gebruikt kunnen worden om de boodschap af te stemmen aan de locatie, tijdstip, het weer,..." Met deze campagne wil AdSomeNoise zich nog meer als displayspecialist profileren en wil het bureau onderstrepen dat DOOH in essentie eigenlijk grote digitale offline banners zijn.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]