Korte keten krijgt eigen magazine
POM West-Vlaanderen, Inagro, Westtoer en Roularta Custom Media sloegen de handen in elkaar voor de realisatie van het magazine ‘Week van de Korte Keten’. De Week van de Korte Keten loopt van 25 mei tot en met 5 juni 2017 en plaatst 100% West-Vlaamse streek-en hoeveproducten in de kijker. Op vrijdag 12 mei gaat het magazine mee met Krant van West-Vlaanderen.
De Week van de Korte Keten, een initiatief van POM West-Vlaanderen, Inagro en Westtoer, is ondertussen toe aan de tweede editie, maar voor het eerst wordt er ook een magazine verspreid. Roularta Custom Media is terecht fier dat de realisatie van dit magazine hen te beurt valt. De Week van de Korte Keten promoot verse, seizoensgebonden producten met een minimum aan voedselkilometers op de teller.
Dit gloednieuwe magazine brengt zes fietsroutes doorheen West-Vlaanderen waarbij tal van unieke adresjes en streekproducenten worden aangedaan. Verder neemt het magazine de lezer mee op een 100% West-Vlaamse hoevepicknick, laat het enthousiaste ondernemers hun eigen verhaal vertellen en krijgt de lezer een pak lekkere tips voor een heerlijk dagje uit. Het magazine ‘Week van de Korte keten’ telt 32 pagina’s en wordt verspreid op een oplage van 100.000 exemplaren.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]