Kortrijk, verrassend vernieuwend

In opdracht van Westtoer en vzw Citymarketing & Toerisme Kortrijk realiseerde Roularta Custom Media het magazine ‘Kortrijk, stad aan de Leie’. Het magazine wil lezers inspireren om Kortrijk te ontdekken tijdens een citytrip en werd daarom verstuurd naar alle abonnees van Knack in Vlaanderen, met uitzondering van de provincie West-Vlaanderen. Het magazine is ook gratis te verkrijgen bij Toerisme Kortrijk. De lezer ontdekt doorheen het magazine een verrassend vernieuwende stad.
Aan de hand van vier unieke stadswandelingen neemt het magazine de lezer mee doorheen het vernieuwde Kortrijk: Magnum-fotografe Bieke Depoorter keert terug naar haar geboortestad en laat haar licht schijnen op de metamorfose van de stad, chef-kok Matthias Speybrouck neemt ons mee naar lekkere plekjes, modeontwerpster Joanne Vanden Avenne toont ons haar favoriete plaatsjes en met Stefanie Callebaut van SX duiken we het nachtleven in.
Verder biedt het fraai vormgegeven magazine enkele schitterende logeertips en geeft het een overzicht van de vele evenementen in 2017 op stapel staan in Kortrijk.
Het magazine ‘Kortrijk stad aan de Leie’ telt 28 pagina’s en wordt verspreid op een oplage van 70.000 exemplaren.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]