In opdracht van Westtoer en vzw Citymarketing & Toerisme Kortrijk realiseerde Roularta Custom Media het magazine ‘Kortrijk, stad aan de Leie’. Het magazine wil lezers inspireren om Kortrijk te ontdekken tijdens een citytrip en werd daarom verstuurd naar alle abonnees van Knack in Vlaanderen, met uitzondering van de provincie West-Vlaanderen. Het magazine is ook gratis te verkrijgen bij Toerisme Kortrijk. De lezer ontdekt doorheen het magazine een verrassend vernieuwende stad.
Aan de hand van vier unieke stadswandelingen neemt het magazine de lezer mee doorheen het vernieuwde Kortrijk: Magnum-fotografe Bieke Depoorter keert terug naar haar geboortestad en laat haar licht schijnen op de metamorfose van de stad, chef-kok Matthias Speybrouck neemt ons mee naar lekkere plekjes, modeontwerpster Joanne Vanden Avenne toont ons haar favoriete plaatsjes en met Stefanie Callebaut van SX duiken we het nachtleven in.
Verder biedt het fraai vormgegeven magazine enkele schitterende logeertips en geeft het een overzicht van de vele evenementen in 2017 op stapel staan in Kortrijk.
Het magazine ‘Kortrijk stad aan de Leie’ telt 28 pagina’s en wordt verspreid op een oplage van 70.000 exemplaren.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]