Krant van West-Vlaanderen gaat persoonlijk met KWestie

KWestie is de naam van de nieuwe mobiele website van KW (Krant van West-Vlaanderen). « Met de gloednieuwe, op maat gemaakte mobiele nieuwssite KWestie, selecteer je voortaan zelf het nieuws dat jou het meeste boeit en aansluit bij je persoonlijke interesses, » legt Stefaan Vermeersch, algemeen directeur KW, uit. « Dit kan eenvoudigweg door aan te geven uit welke steden en gemeenten je nieuws wenst te ontvangen en welke onderwerpen jouw voorkeur wegdragen. Sport, cultuur, politiek, samenleving,… je vindt het allemaal. Uiteraard met garantie op dezelfde kwaliteitsvolle content als in de krant en online. Met zoals altijd, aandacht voor het verhaal én de mens achter de feiten. »
Wie zich registreert op KWestie, geniet de eerste maand van een gratis abonnement. Daarna zal een lanceringstarief van €7,99/maand gehanteerd worden. In februari start de lanceringscampagne rond de nieuwe website met onder andere een radio- en reclamespot, een social media campagne en een promotour die start op 9 februari in Kortrijk. Daarna volgen nog Roeselare, Brugge en Ieper. KWestie is beschikbaar vanaf 2 februari 2018 via KWestie.be.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]