Krëfel waarschuwt: don't try this at home...

Krëfel vroeg Gonzales om YouTube pre-roll ads te maken tijdens de solden. In plaats van content te creëren, koos het branded content agency van de Serviceplan Group ervoor om bestaande YouTube-footage te gebruiken. Zo maakte Gonzales korte fail video’s waarin elektroproducten het slachtoffer werden van hun roekeloze eigenaars. De 6”-pre-rolls eindigen met de boodschap dat je bij Krëfel tijdens de solden XXL-kortingen vindt voor een nieuw exemplaar van het vernielde toestel.
Credits
Client: Krëfel
Client contact: Donovan Mazzoni | Digital Marketing Manager
ECD: Sam De Win
Creative Director: Olivier Verhellen
Art Director: Olivier Verhellen
Copywriter: Antony Samson
Project Management: Bruno Dejonghe
Edit: Pieter Bollen
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]