Kris Poté leert u zich gedragen

- 22/04/2020
00:00 - 13:00 - Whyte Corporate Affairs Brussels
Klanten verwachten een bepaald professioneel gedrag van een communicatieadviseur, of het nu om een communicatiebureau gaat of om een bedrijf zelf. Maar waarop moeten we letten? En hoe moeten we ons dan juist gedragen? Kris Poté, voorzitter van Csquare (C²) en communicatieverantwoordelijke voor Capgemini, spreekt natuurlijk uit jarenlange ervaring. Die wil hij op 22 april delen tijdens een workshop bij Whyte Corporate Affairs Brussels. Wie is welkom? Iedereen die in de communicatiesector werkt. De workshop wordt gevolgd door een Q&A en een lunch met belegde broodjes. Meer informatie en de mogelijkheid tot inschrijven vindt u op de website van Csquare.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]