- 22/04/2020
00:00 - 13:00 - Whyte Corporate Affairs Brussels
Klanten verwachten een bepaald professioneel gedrag van een communicatieadviseur, of het nu om een communicatiebureau gaat of om een bedrijf zelf. Maar waarop moeten we letten? En hoe moeten we ons dan juist gedragen? Kris Poté, voorzitter van Csquare (C²) en communicatieverantwoordelijke voor Capgemini, spreekt natuurlijk uit jarenlange ervaring. Die wil hij op 22 april delen tijdens een workshop bij Whyte Corporate Affairs Brussels. Wie is welkom? Iedereen die in de communicatiesector werkt. De workshop wordt gevolgd door een Q&A en een lunch met belegde broodjes. Meer informatie en de mogelijkheid tot inschrijven vindt u op de website van Csquare.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]