Kristel Moens wordt CCO bij Pubmarket!

News / People

In augustus 2021 versterkte Kristel Moens Pubmarket!. Als marketeer met bijna 20 jaar ervaring in de voedingsindustrie – onder meer als Market & Category Director Europe bij Griffith Foods en Group Marketing Director bij Solina – focuste zij zich meteen op de internationale foodservice klanten van Pubmarket! zoals Groupe BEL. Vandaag neemt zij de verantwoordelijkheid op als CCO of Chief Commercial Officer, om samen met het accountteam de klantenportfolio van Pubmarket! verder uit te bouwen. Haar background als marketeer en communicatiespecialist in de voedingsindustrie en haar contacten in de retail- en foodservice wereld sluiten naadloos aan bij de twee belangrijkste vakgebieden van Pubmarket!, food- en retailcommunicatie. 

Het voorbije jaar gingen er bij Pubmarket! vijftien nieuwe werknemers aan de slag, zowel ambitieuze jonge talenten, als ervaren communicatiespecialisten. Deze aanwervingen onderstrepen nogmaals de ambitie van Pubmarket! om haar positie als een van de toonaangevende communicatiebureaus in food- en retailcommunicatie te bevestigen.

Op de foto: Kristel Moens en Dorien Breels, CEO Pubmarket!