Kristof Persoons vertrekt naar AdSomeNoise

News / People

Kristof Persoons wordt head of clients bij AdSomeNoise. Na een lange carrière bij BBDO, waar hij doorgroeide tot chief commercial officer, en een passage als managing partner bij Shortcut Advertising zal hij als head of clients zijn schouders zetten onder het account departement van AdSomeNoise. Een functie die Sam Buyst tot hiertoe vervulde, die business director wordt.

AdSomeNoise wil het bureau van de toekomst bouwen door actief in te zetten op integratie en samenwerking. Zo proberen ze creatieve- en media-logica te combineren om de relevantie van reclame te verhogen.

“Bij BBDO heb ik vele jaren voor enkele van de mooiste merken in België mee campagnes mogen bouwen die de focus legden op creativiteit én effectiviteit. Bij Shortcut ontdekte ik dan weer de ondernemer in me,” vertelt Kristof Persoons. “Bij AdSomeNoise wil ik het beste van beide werelden combineren en onze klanten helpen met creatieve, performante en toekomstgerichte manieren van reclame straffere resultaten te boeken. Bovendien ontdekte ik bij AdSomeNoise een sterk en hecht team dat me nog meer zin doen krijgen heeft om hier mijn schouders mee onder te zetten.”

Steven Verbruggen, managing director van AdSomeNoise, vult aan: “Ik ken Kristof van mijn tijd bij BBDO en heb hem altijd onthouden als een energiebom die the-extra-marathon voor zijn klanten gaat. Met zijn expertise kunnen we onze huidige en toekomstige klanten nog beter servicen.”

Verder verwelkomende AdSomeNoise Tom Bauwens in het productie departement en Liana Gulcher in het connect (media) departement. AdSomeNoise is actief in heel Europa vanuit Leuven en Kortrijk. Inmiddels werken er vijf nationaliteiten voor het bedrijf dat nu in totaal 30 man en vrouw sterk is. Daar zal het niet lang bij blijven, want AdSomeNoise is nog bijkomend op zoek naar een digital project manager, een motion designer en front end developer.