Kruidvat trekt de stad in

Communication / News / Retail

Kruidvat stadVolgende week opent de eerste Kruidvat in de Stad-winkel op de Meir in Antwerpen. In de compleet vernieuwde stadswinkel vinden klanten een groter aanbod beautyproducten, tussendoortjes voor onderweg en een wekelijks wisselend aanbod verrassende acties. Zowel het assortiment als de inrichting van de winkel is afgestemd op de behoefte van het winkelend publiek. Deze nieuwe Kruidvat in de Stad-winkels maken eigenlijk deel uit van een proef. Daarnaast blijft de drogisterijketen trouwens uitbreiden met de bekende, gewone Kruidvat-winkels. Met de grote concurrentie in het achterhoofd wil de keten op die manier wellicht andere doelgroepen aanspreken en dat is misschien geen slecht idee. Het kan ook tot een verjonging van de klanten leiden.

Klanten vinden in de Kruidvat-stadswinkel in Antwerpen het vertrouwde assortiment dat zij van Kruidvat gewend zijn met extra veel aandacht voor beauty. Aan het assortiment zijn meer exclusieve make-up merken toegevoegd, waaronder make-up van ProArtist en I Heart. Daarnaast is er in de winkel veel aandacht voor gezondheidsproducten. Kruidvat speelt met het nieuwe concept nog beter in op de behoeften van de klanten. In de winkelstraat zijn klanten bijvoorbeeld meer georiënteerd op beautyproducten en modeaccessoires. In de stadswinkels is daar dan ook meer ruimte voor gecreëerd. Ook biedt Kruidvat in dit nieuwe winkelconcept tussendoortjes voor de lekkere trek en zijn er gekoelde dranken voor onderweg. Om extra gemak te bieden is er in de winkel gratis wifi. Klanten kunnen bij in de  nieuwe winkel rekenen op het bekende voordeel in een eigentijds jasje. In de winkel hangen grote led-schermen en worden producten op een vernieuwende manier gepresenteerd. Zo wil Kruidvat klanten inspireren met de nieuwste trends op het gebied van beauty. Om klanten snel van dienst te kunnen zijn, hebben de kassa’s opstelling die zorgt voor een optimale doorstroom.