KTO: Proximus zwicht voor druk

Na een analyse van haar globaal zenderaanbod had Proximus de kleine zender KTO ingelicht dat de zender na 30 april niet langer kon opgenomen blijven in het zenderaanbod, en dat om technische en economische redenen. De technische capaciteiten zijn immers beperkt en regelmatig moeten keuzes en evaluaties worden gemaakt op basis van kijkcijfers en kosten.
Mede door de lage kijkcijfers was beslist dat KTO niet kon worden behouden in het aanbod. Dit werd meegedeeld aan de kijkers, die de programma’s wel zouden kunnen blijven volgen via www.ktotv.com. Met een petitie die ondertussen meer dan 25.000 handtekeningen telt, en tal van andere initiatieven, verhoogde KTO echter de druk op Proximus om haar mening alsnog te herzien.
Hoewel een beperkt aantal mensen KTO bekijken, luistert Proximus naar z’n klanten en blijft Proximus gevoelig aan hun reacties, die duidelijk aangaven hoe belangrijk deze zender voor hen is. Proximus heeft daarom vandaag beslist de zender KTO toch in het basisaanbod van Proximus TV te behouden na 30 april.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]