Na een analyse van haar globaal zenderaanbod had Proximus de kleine zender KTO ingelicht dat de zender na 30 april niet langer kon opgenomen blijven in het zenderaanbod, en dat om technische en economische redenen. De technische capaciteiten zijn immers beperkt en regelmatig moeten keuzes en evaluaties worden gemaakt op basis van kijkcijfers en kosten.
Mede door de lage kijkcijfers was beslist dat KTO niet kon worden behouden in het aanbod. Dit werd meegedeeld aan de kijkers, die de programma’s wel zouden kunnen blijven volgen via www.ktotv.com. Met een petitie die ondertussen meer dan 25.000 handtekeningen telt, en tal van andere initiatieven, verhoogde KTO echter de druk op Proximus om haar mening alsnog te herzien.
Hoewel een beperkt aantal mensen KTO bekijken, luistert Proximus naar z’n klanten en blijft Proximus gevoelig aan hun reacties, die duidelijk aangaven hoe belangrijk deze zender voor hen is. Proximus heeft daarom vandaag beslist de zender KTO toch in het basisaanbod van Proximus TV te behouden na 30 april.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]