Kunstmaan neemt aandeel in BRS

BRS Microfinance Coop, een initiatief van BRS vzw, KBC en CERA, werd eind oktober gelanceerd. Wie intekent voor een BRS-aandeel helpt zo microfinancieringsorganisaties in het Zuiden. Intekenen gebeurt online of via KBC/CBC-kantoren. Kunstmaan bedacht en ontwierp voor de lancering het campagneconcept dat mensen uit het Zuiden en hun projecten centraal stelt. De campagne legt een persoonlijke link tussen de belegger en de ondernemer in het Zuiden.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]