Krant van West-Vlaanderen bundelde recent 11 edities tot 8 unieke lokale kranten en dat ging niet onopgemerkt voorbij. De slogan ‘KW brengt West-Vlamingen samen’ vormde het ideale excuus voor Focus om ‘s goed creatief lös te gehen met iconische West-Vlaamse gebouwen.
En zo komt het dat de Diksmuidse IJzertoren plots pal op de Ieperse lakenhallen staat te blinken en dat aan het uiteinde van de Blankenbergse pier zowaar het Nieuwpoortse monument ter ere van Koning Albert prijkt. Dit om maar te zeggen dat er nu één Westhoek en één Zeewacht editie is van de Krant van West-Vlaanderen en met het achterliggend idee: door de krachten te bundelen brengt KW meer dan ooit West-Vlamingen samen.


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




