La Libre zegt het met beelden

La Libre lanceert een campagne waarin beelden naar voren worden geschoven om aan te tonen dat La Libre een medium is dat door de kwaliteit van zijn analyses en zijn talent voor anticipatie informatie doet leven ten behoeve van zijn lezers. De campagne wordt gevoerd op alle mogelijke kanalen: print, online, radio én affiches (het 2m²-netwerk van Publifer). En het is ook en zeker de bedoeling dat de mensen hun smartphone gebruiken om die informatie van Le Libre binnen te halen...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]