La Meuse en La Capitale in het nieuw


De kranten van de groep Sudpresse, samen goed voor 760.920 lezers, hebben sinds gisteren een nieuwe look. De verfrissende vormgeving is herkenbaarder, visueler en kleurrijker; de nieuwe lay-out legt een grotere nadruk op beelden. Dit alles zorgt voor een dynamischer leeservaring. Het is vooral de bedoeling de informatie leesbaarder te maken en zo de impact ervan te vergroten, zo meldt de krantengroep: "Deze redactionele opwaardering is vergelijkbaar met de veranderingen die een krant als Het Laatste Nieuws enkele jaren geleden doorvoerde. Begrijpelijkheid, originaliteit, lef en nabijheid tot de lezers vormen de basis voor het succes van de groep Sudpresse, een succes dat elke dag opnieuw wordt bevestigd."
De invoering van de nieuwe lay-out was een promofilmpje waard...

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


