Vanaf 8 oktober lanceert La Redoute twee weken lang een campagne in de centrale stations van Brussel en Antwerpen. Deze campagne werd gecreëerd en gelanceerd door Mediaplus, het media-agentschap van de Serviceplan Groep.
De campagne bestaat uit een LED-kubus die dynamisch en statisch beeldmateriaal toont dat de belangrijkste kenmerken van het nieuwe bankenassortiment van La Redoute benadrukt, zoals hun kwaliteit en aantrekkelijke prijzen. Om de ervaring te verbeteren wordt een bank van het merk naast de kubus geplaatst, zodat reizigers het comfort van het product direct ter plekke kunnen testen.
De stations zijn gekozen omdat er veel voetgangers komen en de wachttijden lang zijn, waardoor voorbijgangers worden aangemoedigd om te gaan zitten. Deze aanpak stelt La Redoute in staat om een directe band met consumenten op te bouwen en hen een moment van comfort te bieden terwijl ze het merk ontdekken. De campagne, die visuele innovatie en een tastbare ervaring combineert, stelt mensen in staat om de producten in een alledaagse omgeving te ontdekken.
Deze campagne van Mediaplus loopt van 8 tot 21 oktober, met de eerste week in Brussel en de tweede week in Antwerpen, waar duizenden reizigers de kans krijgen om de kwaliteit van La Redoute's sofa's uit eerste hand te ervaren.