In samenwerking met Serviceplan werpt La Redoute een knipoog naar vrouwen en gelijkheid, als antwoord op “Sofagate” en ter ondersteuning van Ursula von der Leyen, via een “Take a seat…”-campagne. Te zien op sociale netwerken en op digitale affiches in het straatbeeld. Geen toeval: La Redoute heeft altijd een speciale band onderhouden met vrouwen: of ze nu klant, werknemer of anoniem zijn. Als een verantwoordelijke online retailer en ondernemer ondersteunt La Redoute gelijke kansen in onderwijs en werkgelegenheid. Zij zet zich ook in voor de waardigheid en de rechten van vrouwen. Dit allen door middel van partnerschappen met verenigingen, financiële giften of giften in natura en de betrokkenheid van werknemers bij solidariteitsacties.
Deze campagne sluit aan bij de voortdurende en concrete initiatieven van de onderneming om de gelijkheid van vrouwen en mannen te ondersteunen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]