In samenwerking met Serviceplan werpt La Redoute een knipoog naar vrouwen en gelijkheid, als antwoord op “Sofagate” en ter ondersteuning van Ursula von der Leyen, via een “Take a seat…”-campagne. Te zien op sociale netwerken en op digitale affiches in het straatbeeld. Geen toeval: La Redoute heeft altijd een speciale band onderhouden met vrouwen: of ze nu klant, werknemer of anoniem zijn. Als een verantwoordelijke online retailer en ondernemer ondersteunt La Redoute gelijke kansen in onderwijs en werkgelegenheid. Zij zet zich ook in voor de waardigheid en de rechten van vrouwen. Dit allen door middel van partnerschappen met verenigingen, financiële giften of giften in natura en de betrokkenheid van werknemers bij solidariteitsacties.
Deze campagne sluit aan bij de voortdurende en concrete initiatieven van de onderneming om de gelijkheid van vrouwen en mannen te ondersteunen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]