In samenwerking met Serviceplan werpt La Redoute een knipoog naar vrouwen en gelijkheid, als antwoord op “Sofagate” en ter ondersteuning van Ursula von der Leyen, via een “Take a seat…”-campagne. Te zien op sociale netwerken en op digitale affiches in het straatbeeld. Geen toeval: La Redoute heeft altijd een speciale band onderhouden met vrouwen: of ze nu klant, werknemer of anoniem zijn. Als een verantwoordelijke online retailer en ondernemer ondersteunt La Redoute gelijke kansen in onderwijs en werkgelegenheid. Zij zet zich ook in voor de waardigheid en de rechten van vrouwen. Dit allen door middel van partnerschappen met verenigingen, financiële giften of giften in natura en de betrokkenheid van werknemers bij solidariteitsacties.
Deze campagne sluit aan bij de voortdurende en concrete initiatieven van de onderneming om de gelijkheid van vrouwen en mannen te ondersteunen.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]