In samenwerking met Serviceplan werpt La Redoute een knipoog naar vrouwen en gelijkheid, als antwoord op “Sofagate” en ter ondersteuning van Ursula von der Leyen, via een “Take a seat…”-campagne. Te zien op sociale netwerken en op digitale affiches in het straatbeeld. Geen toeval: La Redoute heeft altijd een speciale band onderhouden met vrouwen: of ze nu klant, werknemer of anoniem zijn. Als een verantwoordelijke online retailer en ondernemer ondersteunt La Redoute gelijke kansen in onderwijs en werkgelegenheid. Zij zet zich ook in voor de waardigheid en de rechten van vrouwen. Dit allen door middel van partnerschappen met verenigingen, financiële giften of giften in natura en de betrokkenheid van werknemers bij solidariteitsacties.
Deze campagne sluit aan bij de voortdurende en concrete initiatieven van de onderneming om de gelijkheid van vrouwen en mannen te ondersteunen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]