Laat de crisis uw geld niet opvreten, dankzij De Tijd en FamousGrey

Internationale conflicten, torenhoge energieprijzen en een historisch hoge inflatie: het zijn onzekere tijden op financieel vlak. Reden te meer om een bezoek te brengen aan Finance Avenue, de jaarlijkse geldbeurs van De Tijd. Daar geven experts tips en advies over hoe u meer uit uw geld kan halen. Om aan te tonen dat een bezoek aan de grootste geldbeurs van het land dit jaar nóg belangrijker is, maakte FamousGrey een campagne waarin we zien hoe onder andere Poetin en de fiscus letterlijk uw geld opvreten. De campagne loopt op alle kanalen van De Tijd en op social media.
Finance Avenue vindt plaats op 3 december in Tour & Taxis Brussel. Inschrijven kan via tijd.be/financeavenue
Credits:
Client: Mediafin
Client contacts: Chantal Janssens, Katleen Mertens
Agency: FamousGrey
CD: Peter Ampe
Strategy: Jonathan Detavernier, Loes Hendryckx
Creative team: Jan Schoofs, Jonas Caluwé
Account team: Aurélie Thollebeek, Leen Van Lint
Performance Marketing: Jonas Sprengers, Sander Cuypers
Designer: Simone Curzi
DTP: Franco Scaramuzza
Production Agency: FamousGrey Productions
Post-producer: Sara De Grave, Lisa Cuypers
Motion design: Gilles Desplanque
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]