Laat de crisis uw geld niet opvreten, dankzij De Tijd en FamousGrey

Crea / News

Internationale conflicten, torenhoge energieprijzen en een historisch hoge inflatie: het zijn onzekere tijden op financieel vlak. Reden te meer om een bezoek te brengen aan Finance Avenue, de jaarlijkse geldbeurs van De Tijd. Daar geven experts tips en advies over hoe u meer uit uw geld kan halen. Om aan te tonen dat een bezoek aan de grootste geldbeurs van het land dit jaar nóg belangrijker is, maakte FamousGrey een campagne waarin we zien hoe onder andere Poetin en de fiscus letterlijk uw geld opvreten. De campagne loopt op alle kanalen van De Tijd en op social media.

Finance Avenue vindt plaats op 3 december in Tour & Taxis Brussel. Inschrijven kan via tijd.be/financeavenue ​

Credits:

Client: Mediafin

Client contacts: Chantal Janssens, Katleen Mertens

Agency: FamousGrey

CD: Peter Ampe

Strategy: Jonathan Detavernier, Loes Hendryckx

Creative team: Jan Schoofs, Jonas Caluwé

Account team: Aurélie Thollebeek, Leen Van Lint

Performance Marketing: Jonas Sprengers, Sander Cuypers

Designer: Simone Curzi

DTP: Franco Scaramuzza

Production Agency: FamousGrey Productions

Post-producer: Sara De Grave, Lisa Cuypers

Motion design: Gilles Desplanque