Laat de MIVB je trouw betalen

Met de MIVB heb je 370 miljoen kansen per jaar om de liefde van je leven tegen te komen in Brussel. Deze Valentijn gaat de MIVB met Mortierbrigade en Digizik op zoek naar de mooiste liefdesverhalen, ontstaan in en rond de Brusselse vervoersmaatschappij. De hoofdprijs voor het koppel met het mooiste verhaal? Een heus trouwfeest in de Tram Experience.
Reizigers tikken hun halte in op een online platform en maken een zogenaamde “loveline”, een tram, -bus -of metrolijn die hen verbindt met hun geliefde. Deze loveline kunt u op Valentijnsdag delen via social media. Maar u kunt dus ook kiezen om uw liefdesverhaal te vertellen en mee te doen voor de hoofdprijs: een echte trouw. Een onafhankelijke jury kiest het meest ontroerende en originele verhaal uit alle deelnemers met de meeste voorkeurstemmen. De campagne wordt aangekondigd via print, affichage, Facebook en online banners.
Credits
Client: MIVB-STIB
Client contact: Françoise Guillaume, David Favest, Barbara Foucart
Creative directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Yana Gestels, Elise Evrard, Jesse Van Gysel
Illustrations: Barbara Vandekonijnen
Animated bannering: Pieter Nijs, Steven Vanhercke
Online platform: Digizik
Producer: Catherine Leleu
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]