Laat Joe La Pompe u niet inspireren...

"Dank om u hier niét op te inspireren," kondigt de cover van Copy Paste ietwat uitdagend aan. Copy Paste is het vierde boek van Joe La Pompe, het Franse enfant terrible van de internationale reclamewereld. Joe La Pompe is wereldwijd beroemd, of liever berucht, met zijn research naar plagiaat en andere vormen van misbaksels in het reclamevak. Die bundelt en becommentarieert hij vervolgens in boeken die in het vak met veel emotie ontvangen worden: negatief maar natuurlijk positief, vanwege het bij wijlen humoristisch of tragikomische karakter ervan. Vanaf dit weekend ligt zijn nieuwste boek ook bij ons in de winkel.
Op de keper beschouwd is Joe La Pompe, een van de medewerkers waar PUB terecht bijzonder trots op is, een gemaskerde held en voorvechter van de échte creativiteit in de reclame. Zijn boeken blinken uit door hun grondige research, verrassende inhoud en schitterende presentatie. Zelf is Joe La Pompe vanzelfsprekend fan van originele creativiteit. Hij wordt hoe dan ook erkend en hooggeacht door alle professionals van het reclamevak.
Copy Paste bundelt 572 reclamecampagnes in een boek van 228 pagina's in het Engels en het Frans. Joe La Pompe vraagt zijn lezers bewust en uitdrukkelijk om zich niet op zijn boek te inspireren omdat de campagnes ervan zo slecht zijn dat ze nooit het daglicht hadden gezien, of net omdat ze zo prachtig zijn omdat ze koudweg geplagieerd werden. Hashtags daarover verwijzen de lezers verder naar de website van Joe La Pompe om daar het debat te openen of eraan deel te nemen. Neem zeker een kijkje op de website van Joe La Pompe.
Meer informatie over Copy Paste van de onovertroffen Joe La Pompe vindt u op de site van de uitgeverij Maison Moderne.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]