
© Hendrick De Clerck, Het Midasoordeel, Rijksmuseum, Amsterdam.
Vanaf dit jaar start het Leuvense museum M met M-asterclasses, workshops voor bedrijven die vertrekken vanuit kunst. Deze eerste sessie haalt inspiratie bij de tentoonstelling Hendrick De Clerck. Dat was de spindoctor van de aartshertogen Albrecht en Isabella, die de ambitie hadden om de nieuwe wereldheersers te worden. Zijn schilderijen illustreren mooi de kracht van beeldtaal. Wat kunt u concreet verwachten? Een praktijkgerichte sessie met concrete tips en best practices over online- en offlinecommunicatie, marketing en branding, geïnspireerd door voorbeelden uit de kunst.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]