De preselectie voor de Belgian Young Lions Competition is in volle gang. Brightfish, als de officiële vertegenwoordiger van het Cannes Lions Festival of Creativity, stuurt in samenwerking met Hey! voor het eerst zeven teams naar het Festival. Eén team per categorie dus! De inschrijving voor de voorselectie is open tot 17 maart.
Ben jij overtuigd dat je de skills hebt om ons land te vertegenwoordigen in een van 's werelds meest prestigieuze creatieve en marketingcompetities? Wacht dan niet langer, want je hebt nog slechts één week de tijd om je kandidatuur in te dienen.
Ben jij lid van een jong creatief team en actief in een creatief communicatie agency of freelancer, dan kan je kiezen uit de volgende categorieëen: Design, Digital, Film, Media, PR, Print. Als jonge marketeer actief bij een adverteerder, kun je deelnemen aan de categorie Marketers.
Zodra je bent ingeschreven, word je op de hoogte gehouden van het selectieproces, de jury's die over jouw lot zullen beslissen, en nog veel meer. Schrijf je in voordat de inschrijving sluit over precies één week (17/3).
Voor meer informatie ga naar www.canneslions.be, bekijk je de voorwaarden en schrijf je je in. Cannes wacht op jou!
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]