Ladbrokes.be duikt de digitale wereld in, en hun gloednieuwe app zal ongetwijfeld op heel wat volgers kunnen rekenen. Zo kan je vanaf nu wedden in realtime en wordt het een nog intensere belevenis, zo wordt beloofd. Een kans voor het merk om samen met Publicis Groupe haar doelgroep te verjongen, maar ook om kansspelers, die al te vaak in de schaduw blijven, op een voetstuk te plaatsen. Het is dan ook via de nieuwe slogan 'When they play, you play' dat Ladbrokes.be kansspelers naar hetzelfde niveau tilt als professionele atleten. Dat concept komt tot uiting in twee films van 30”, twee films van 20” en verschillende digitale formaten, die gebruik maken van bestaande analogieën tussen topsporters en kansspelers. Want hoe dan ook, ze zijn in de eerste plaats gepassioneerde spelers...
De campagne is ook beschikbaar in OOH, SoMe en banners.
Credits:
- Klant: Ladbrokes.be
- Contact: Christophe Michel, Alexis Grigoriadis, Frederic Lebeck, Charline Verhulst
- Agentschap: Publicis Groupe
- CD: Mathieu Cardon & Koenraad Lefever
- Creatie: Simon Detournay, Célestin Metens, Naïm Baddich, Alain Janssens, Maxime Damo
- Regisseurs: Arnaud Uyttenhove & Benjamin Mege
- Productiehuis: Caviar
- Producers: Marc Van Buggenhout, Daan Feytongs
- Sound: Tom Garcia, Mathias Lewis
- Strategie: Nicolas Vergauwen, Anthony O’Donnell, Yves Van Landeghem, Berten Peremans
- Client Lead: Michaël Marchand
- Account Director: Allen Marchant
- Account Manager: Gaëtan De Meulenaere
- Media: Joris De Ryck, Sascha Van Der Borght
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]