Het verschil in BTW-tarieven voor gedrukte en digitale media maakt het voor mediabedrijven moeilijker om een digitaal verdienmodel uit te bouwen, zegt men vanuit de perswereld. Het Europees Parlement is al een hele tijd bezig met de zaak en recent verklaarde Jean-Claude Juncker, voorzitter van de Europese Commissie, zich bereid om te zoeken naar manieren om op meerdere terreinen online-aankopen te stimuleren en dus om de verschillende regels in de diverse landen van de Europese Unie gelijk te trekken. Volgens Juncker kan er in het voorjaar van 2016 al een ontwerp van richtlijn op tafel liggen.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]