Het verschil in BTW-tarieven voor gedrukte en digitale media maakt het voor mediabedrijven moeilijker om een digitaal verdienmodel uit te bouwen, zegt men vanuit de perswereld. Het Europees Parlement is al een hele tijd bezig met de zaak en recent verklaarde Jean-Claude Juncker, voorzitter van de Europese Commissie, zich bereid om te zoeken naar manieren om op meerdere terreinen online-aankopen te stimuleren en dus om de verschillende regels in de diverse landen van de Europese Unie gelijk te trekken. Volgens Juncker kan er in het voorjaar van 2016 al een ontwerp van richtlijn op tafel liggen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]