De landbouwkranten van de Groupe Rossel, Landbouwleven en haar Franstalige aanhanger Le Sillon Belge, bieden hun abonnees voortaan een nieuwe digitale ervaring. Daarmee verstevigt de groep haar online positie in de Belgische landbouwmedia.
Zo zullen de lezers van Le Sillon Belge en Landbouwleven de kranten naast de gewone versie, die elke vrijdag wordt geleverd, nu ook online kunnen lezen. De twee nieuwe websites zijn zodanig gedesignd dat lezers gemakkelijk kunnen navigeren tussen de verschillende thema’s, zoals nieuws, cultuur, gewassen en economie. Verder zijn de websites ook vlot leesbaar, ongeacht de grootte van het gebruikte scherm.
Om de lezers de kans te geven om de nieuwe websites te ontdekken, zullen ze eerst twee maanden voor iedereen toegankelijk zijn. Pas daarna wordt het een privilege voor abonnees. Wel kunnen niet-geabonneerden ook genieten van een aantal artikels per maand dankzij een « freemium » systeem.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]