Landbouwleven oogst nu ook online
De landbouwkranten van de Groupe Rossel, Landbouwleven en haar Franstalige aanhanger Le Sillon Belge, bieden hun abonnees voortaan een nieuwe digitale ervaring. Daarmee verstevigt de groep haar online positie in de Belgische landbouwmedia.
Zo zullen de lezers van Le Sillon Belge en Landbouwleven de kranten naast de gewone versie, die elke vrijdag wordt geleverd, nu ook online kunnen lezen. De twee nieuwe websites zijn zodanig gedesignd dat lezers gemakkelijk kunnen navigeren tussen de verschillende thema’s, zoals nieuws, cultuur, gewassen en economie. Verder zijn de websites ook vlot leesbaar, ongeacht de grootte van het gebruikte scherm.
Om de lezers de kans te geven om de nieuwe websites te ontdekken, zullen ze eerst twee maanden voor iedereen toegankelijk zijn. Pas daarna wordt het een privilege voor abonnees. Wel kunnen niet-geabonneerden ook genieten van een aantal artikels per maand dankzij een « freemium » systeem.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]