Merkbelevenissen creëer je heel efficiënt via een goed uitgekiende eventmarketingstrategie, vinden ze bij het Knokse bureau Lapin Quotidien: "Op een event kan je live kennis maken met je doelgroep en kan je hen persoonlijk aan je binden. Deze relatie kan je verder uitbouwen en dagelijks opvolgen door je digitale marketing af te stemmen op je event marketing. Creativiteit is het element wat het verschil maakt tussen een goed event en een uitstekend event."
Net hetzelfde geldt voor digitale marketing. Daarom biedt Lapin Quotidien nu ook nieuwe diensten aan, zoals sociale media marketing, digitale strategie en influencermarketing. "Want ook hier speelt creativiteit een differentiërende rol!"
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]