Weber Shandwick Brussels en de FEVE - European Container Glass Federation hebben de 2016 International & European Association Award for the Best Social Media Campaign gewonnen met de pan-European Friends of Glass Taste campaign die ze in 2015 voerden. "Een bewijs van de goede samenwerking tussen ons, FEVE en de aangesloten organisaties," zegt Annick Boyen, CEO, Weber Shandwick Benelux. Ondertussen staat het derde jaar van de campagne Friends of Glass op stapel onder het motto 'Endless Lives of Glass'. De campagne spitst zich toe op de voordelen van glasverpakkingen voor het milieu en de duurzaamheid.
Michael Delle Selve, senior communications manager bij FEVE, was uiteraard blij met de erkenning voor de teams van zijn federatie. "Smaak en gezondheid zijn niet alleen een kwestie van ingrediënten maar zeker ook van verpakking," zo vatte hij de boodschap van de winnende campagne samen.
De Association Awards werden opgestart om leiderschap, ondernemerschap en dienstverlening in ledenverenigingen te belonen. De wedstrijd wordt georganiseerd het Associations Network, dat meer dan 15.000 leden telt. Het is het grootste netwerk in zijn genre van Europa.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]