Lavagraphics rebrandt zichzelf tot Wisefools

Het Gentse communicatiebureau Lavagraphics verandert van naam en huisstijl, en moet dus snel van zijn laatste branded notablokjes af. Met een hart voor het milieu recycleert het team ze tot een speelse aankondiging van de nieuwe naam: Wisefools. Op 1 april kregen de contacten van het bureau een Lavagraphics-notablokje met een raadsel, dat hen naar de naam ‘Wisefools’ leidt. Als ze slim zijn dan toch.
En het is menens bij Wisefools. De snel evoluerende marketingwereld daagde de studio uit tot boeiende nieuwe stappen. Na de lancering van het digitaal collectief Cabinet C gaat het team voor een volledige rebranding. “In een veranderend landschap is het de kunst om relevant te blijven,” zegt strategisch partner Dries Van haver.
Wat organisaties vandaag nodig hebben is nog steeds creatieve communicatie, maar ook veel meer. We zijn al lang niet meer enkel het graphics-bureau dat de brug vormt tussen online en offline. Alles is gegroeid: de diensten, de aanpak, het team én de visie. “Waar organisaties vooral nood aan hebben is een klare kijk op hun branding en digital experience,”
zegt creatief partner Pieter Langeraert.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]