L’Avenir Advertising koopt lokaal en brengt Proximag terug

L’Avenir Advertising moedigt de lezers van zijn media aan om lokaal te kopen met de campagne ‘Achetez Local’. “Vandaag de dag zullen buurtwinkels ons meer dan ooit tevoren helpen om onze regionale economie te stimuleren en de banden tussen ons, de consumenten-verkopers en de lokale producenten te vernieuwen. Daarom willen we een sterk signaal geven.”
Daarnaast brengt L’Avenir Advertising ook zijn magazine Proximag terug tot in de brievenbus. De terugkeer op 10 juni, die aangekondigd wordt met de commerciële actie ‘Happy Hours’ (met kortingen op digitale en gedrukte media), moet lokale handelaars terug in staat stellen om de banden met hun klanten te vernieuwen, nieuwe klanten aan te trekken en te communiceren over hun voorzorgsmaatregelen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]