L’Avenir Advertising moedigt de lezers van zijn media aan om lokaal te kopen met de campagne ‘Achetez Local’. “Vandaag de dag zullen buurtwinkels ons meer dan ooit tevoren helpen om onze regionale economie te stimuleren en de banden tussen ons, de consumenten-verkopers en de lokale producenten te vernieuwen. Daarom willen we een sterk signaal geven.”
Daarnaast brengt L’Avenir Advertising ook zijn magazine Proximag terug tot in de brievenbus. De terugkeer op 10 juni, die aangekondigd wordt met de commerciële actie ‘Happy Hours’ (met kortingen op digitale en gedrukte media), moet lokale handelaars terug in staat stellen om de banden met hun klanten te vernieuwen, nieuwe klanten aan te trekken en te communiceren over hun voorzorgsmaatregelen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]