L’Avenir Advertising koopt lokaal en brengt Proximag terug

L’Avenir Advertising moedigt de lezers van zijn media aan om lokaal te kopen met de campagne ‘Achetez Local’. “Vandaag de dag zullen buurtwinkels ons meer dan ooit tevoren helpen om onze regionale economie te stimuleren en de banden tussen ons, de consumenten-verkopers en de lokale producenten te vernieuwen. Daarom willen we een sterk signaal geven.”

Daarnaast brengt L’Avenir Advertising ook zijn magazine Proximag terug tot in de brievenbus. De terugkeer op 10 juni, die aangekondigd wordt met de commerciële actie ‘Happy Hours’ (met kortingen op digitale en gedrukte media), moet lokale handelaars terug in staat stellen om de banden met hun klanten te vernieuwen, nieuwe klanten aan te trekken en te communiceren over hun voorzorgsmaatregelen.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






