L’Avenir Advertising moedigt de lezers van zijn media aan om lokaal te kopen met de campagne ‘Achetez Local’. “Vandaag de dag zullen buurtwinkels ons meer dan ooit tevoren helpen om onze regionale economie te stimuleren en de banden tussen ons, de consumenten-verkopers en de lokale producenten te vernieuwen. Daarom willen we een sterk signaal geven.”
Daarnaast brengt L’Avenir Advertising ook zijn magazine Proximag terug tot in de brievenbus. De terugkeer op 10 juni, die aangekondigd wordt met de commerciële actie ‘Happy Hours’ (met kortingen op digitale en gedrukte media), moet lokale handelaars terug in staat stellen om de banden met hun klanten te vernieuwen, nieuwe klanten aan te trekken en te communiceren over hun voorzorgsmaatregelen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]