L'Avenir krijgt make-over

Na de viering van zijn 100ste verjaardag maakt L'Avenir van de gelegenheid gebruik om zijn grafische identiteit te verjongen. Moderner en nog dichter bij de lezers, een echte showcase voor de inhoud van de krant, zo luidde de opdracht.
Het resultaat? Een nieuwe voorpagina, een luchtige en duidelijke lay-out binnenin, met de nadruk op leesbaarheid. En kleurgecodeerde secties (Highlights, België/Wereld, Regio, Sport, Cultuur), met bijzondere aandacht aan de kwaliteit van de foto's. Het Frans-Zwitserse grafische kantoor Rampazzo en interne teams hebben een mooie wind van moderniteit in de regionale krant doen waaien. Afspraak op 17 maart 2020!
Bij dat alles hoort een nieuwe televisiespot, van de hand van Silver & Copper.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]