Na de viering van zijn 100ste verjaardag maakt L'Avenir van de gelegenheid gebruik om zijn grafische identiteit te verjongen. Moderner en nog dichter bij de lezers, een echte showcase voor de inhoud van de krant, zo luidde de opdracht.
Het resultaat? Een nieuwe voorpagina, een luchtige en duidelijke lay-out binnenin, met de nadruk op leesbaarheid. En kleurgecodeerde secties (Highlights, België/Wereld, Regio, Sport, Cultuur), met bijzondere aandacht aan de kwaliteit van de foto's. Het Frans-Zwitserse grafische kantoor Rampazzo en interne teams hebben een mooie wind van moderniteit in de regionale krant doen waaien. Afspraak op 17 maart 2020!
Bij dat alles hoort een nieuwe televisiespot, van de hand van Silver & Copper.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]