L’Avenir lanceert nieuwe digitale editie

L’Avenir gaat van start met een nieuwe digitale editie, genaamd « Wallonie », als aanvulling op de huidige negen regionale edities. Met deze tiende editie wil L’Avenir haar positie echter nog meer versterken. Zo zal « Wallonie » lezers voortaan nieuws over heel Wallonië coveren, wat tot nu toe met de regionale edities nog niet het geval was. Zowel federaal en internationaal nieuws zullen aan bod komen, net als de thema’s sport, economie en cultuur. Het project wordt ondersteund door een fonds van de vereniging FJB (Féderation de Journaux Belges).
De nieuwe digitale editie zal alleen leesbaar zijn via smartphone, tablet en computer. Wel zal ze vlot leesbaar zijn dankzij een aangepaste mobiele versie. De technologie daarvoor werd geleverd door Twipe, partner van onder meer Le Télégramme, NRC en De Standaard.
Om « Wallonie » aan te kondigde ontwikkelde Stratégie een communicatiecampagne, die uitgerold zal worden via televisie, radio, sociale media en het internet. Benieuwd naar meer? Ontdek de website voorlopig gedurende één maand gratis op https://wallonie.lavenir.net/
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]