LDV en Slim naar Antwerpen pakken uit met eindejaarscampagne

Crea / News

Met het eindejaar in zicht lanceert Slim naar Antwerpen een feestelijke nieuwe campagne om je kerstinkopen in de stad stressvrij en leuk te maken. Hoe? Door slim naar Antwerpen te reizen met de trein, Park & Ride, tram, bus, fiets of zelfs DeWaterbus. Het concept? “Doe jezelf een cadeau en kom slim naar Antwerpen”.

Om dit concept tot leven te brengen, pakken Slim naar Antwerpen en LDV United groots uit met een campagne die loopt op radio, online en in print. Op radio doen ze dit door een aantal kerstklassiers wat nieuwe ‘slimme’ lyrics te geven. Bekende kerstliedjes zoals Jingle Bells, Deck the Halls en Oh Denneboom kregen een make-over en werden vakkundig door het kerstkoor van het Geluidshuis ingezongen.

Daarnaast zijn ook de visuals een feestje: de slimme vervoersopties naar en door Antwerpen zijn letterlijk ingepakt. Deze strik symboliseert het cadeau dat je jezelf geeft door slim te reizen: een ontspannen, zorgeloze ervaring terwijl je geniet van de mooiste tijd van het jaar. Of je nu kiest voor een vlotte tramrit, een sfeervolle overtocht met DeWaterbus of een praktische Park & Ride-oplossing: de campagne benadrukt dat je verplaatsen naar Antwerpen slim én stressvrij kan. Hierdoor hou je meer energie over om te genieten van de eindejaarsperiode.

Credits:

Client: stad Antwerpen – Slim naar Antwerpen
​Client Contact: Jeroen Peeters, Liesbeth Haesevoets, Michiel Penne, Marijke De Roeck
​Agency: LDV United
​CD: Wesley Kuystermans, Yannick Schoch
​Creation: Vivienne Mak ​ ​
​Account Team: Hanne Stoppie, Elien De Beule
​Strategic Director: Dennis Vandewalle
​Strategy: Lorien Verachtert
​Design: Jeff Uten, Stijn Voeten, Sandra Wulffaert ​
​Radio Production Agency: Geluidshuis
​Media agency: Initiative