LDV en Snackbytes tanken bij Q8

Na een geslaagd event met Gary Vaynerchuk pakt het Antwerpse contentmarketingbureau Snackbytes uit met een aantal nieuwe accounts naast bestaande klanten zoals o.a. Quick-Step, Brugge Kaas, Biocartis, Start it @kbc en Dewaele Vastgoed.
Zo won het bureau samen met LDV United de pitch voor de social & content marketing voor Q8 België en Luxemburg en gaat men ook aan de slag voor Schoenen Torfs, Telenet Play More, Cartamundi, Vivaldis Interim, Avantida en Value Square.
"Een mooie start van 2017 voor het snelgroeiende en ondertussen dertien koppen tellende team van content creators," zo licht Sam Berteloot van Snackbytes toe.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]