Na een geslaagd event met Gary Vaynerchuk pakt het Antwerpse contentmarketingbureau Snackbytes uit met een aantal nieuwe accounts naast bestaande klanten zoals o.a. Quick-Step, Brugge Kaas, Biocartis, Start it @kbc en Dewaele Vastgoed.
Zo won het bureau samen met LDV United de pitch voor de social & content marketing voor Q8 België en Luxemburg en gaat men ook aan de slag voor Schoenen Torfs, Telenet Play More, Cartamundi, Vivaldis Interim, Avantida en Value Square.
"Een mooie start van 2017 voor het snelgroeiende en ondertussen dertien koppen tellende team van content creators," zo licht Sam Berteloot van Snackbytes toe.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]