LDV gaat Europees voor Casa

Casa, de interieurspecialist met Belgische roots, wil zich wederom presenteren als dé expert op het vlak van interieurdecoratie. Hiervoor vonden ze een partner in LDV United, dat het budget won na competitie.
Voor de lancering van de nieuwe internationale website en de nieuwe collecties creëerde LDV United een imagofilm die verspreid wordt in acht Europese landen. Daarin ging Casa op zoek naar de vraag 'Wat zegt je interieur echt over jou?'
De nieuwe website, het vernieuwde aanbod en een eigentijdse aanpak op de winkelvloer moet ervoor zorgen dat Casa een breder, lees jonger, publiek aanspreekt. De communicatie van de imagofilm wordt doorgetrokken in de 508 Casa-winkels en na de imagocampagne volgt ook een social media activatieluik.
Credits
Client: Casa
Contacts: Tom De Vos, Isabel San Inocencio Cuenca
Agency: LDV United
Account: Dimitri Mundorff, Jilze Gerritsen, Kaat Lefevre
CD: Kristof Snels
Creation: Thomas Thysens, Jasper Declercq,
Yannick Schoch
Strategy: Tomas Sweertvaegher, Marit Ginevro
Film Production Company: Caviar
Director: Tom Willems
Producer: Rien Behaeghe, Werner De Coninck
Music: Pieter Van Dessel
Sound: Gregory Caron
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]