LDV United actualiseert UHasselt

UHasselt staat al jaren bekend om zijn vernieuwend onderwijsmodel. LDV United koppelde hieraan een nieuwe huisstijl, een opvallend logo én een uniek verhaal: UHasselt, de universiteit van vandaag. Via een directmarketingactie naar potentiële studenten en een breedschalige postercampagne in abribus en op busflanken bracht UHasselt de nieuwe positionering naar buiten.
Om het met de woorden van rector Luc De Schepper te zeggen: “Aan de UHasselt kijken we niet naar het verleden. Wij pakken de dingen hier anders aan. We staan met beide voeten stevig in een eeuwig veranderende wereld. Wij zijn een universiteit die vernieuwing omarmt. Die jongeren met kennis én vaardigheden wapent en hen uitdaagt om verder te kijken dan boeken en leslokalen. Wij zijn de universiteit van vandaag.”
Credits
Client: UHasselt
Contacts: Sarah Timmermans, Koen Santermans
Agency: LDV United
Account team: Charlien De Feyter, Dimitri Mundorf, Julie Oostvogels, Innie Tran
CD: Kristof Snels
Creation: Thomas Thysens, Olaf Meuleman, Jasper Declercq
Design: Jeffrey Uten, Julie Van Reeth
Strategy: Zita Theunynck, Tomas Sweertvaegher
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]