LDV United actualiseert UHasselt

UHasselt staat al jaren bekend om zijn vernieuwend onderwijsmodel. LDV United koppelde hieraan een nieuwe huisstijl, een opvallend logo én een uniek verhaal: UHasselt, de universiteit van vandaag. Via een directmarketingactie naar potentiële studenten en een breedschalige postercampagne in abribus en op busflanken bracht UHasselt de nieuwe positionering naar buiten.
Om het met de woorden van rector Luc De Schepper te zeggen: “Aan de UHasselt kijken we niet naar het verleden. Wij pakken de dingen hier anders aan. We staan met beide voeten stevig in een eeuwig veranderende wereld. Wij zijn een universiteit die vernieuwing omarmt. Die jongeren met kennis én vaardigheden wapent en hen uitdaagt om verder te kijken dan boeken en leslokalen. Wij zijn de universiteit van vandaag.”
Credits
Client: UHasselt
Contacts: Sarah Timmermans, Koen Santermans
Agency: LDV United
Account team: Charlien De Feyter, Dimitri Mundorf, Julie Oostvogels, Innie Tran
CD: Kristof Snels
Creation: Thomas Thysens, Olaf Meuleman, Jasper Declercq
Design: Jeffrey Uten, Julie Van Reeth
Strategy: Zita Theunynck, Tomas Sweertvaegher
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]