LDV United actualiseert UHasselt

Crea / News

UHA019_Campagne_Abribus_01UHasselt staat al jaren bekend om zijn vernieuwend onderwijsmodel. LDV United koppelde hieraan een nieuwe huisstijl, een opvallend logo én een uniek verhaal: UHasselt, de universiteit van vandaag. Via een directmarketingactie naar potentiële studenten en een breedschalige postercampagne in abribus en op busflanken bracht UHasselt de nieuwe positionering naar buiten.UHA019_Campagne_Abribus_02 Om het met de woorden van rector Luc De Schepper te zeggen: “Aan de UHasselt kijken we niet naar het verleden. Wij pakken de dingen hier anders aan. We staan met beide voeten stevig in een eeuwig veranderende wereld. Wij zijn een universiteit die vernieuwing omarmt. Die jongeren met kennis én vaardigheden wapent en hen uitdaagt om verder te kijken dan boeken en leslokalen. Wij zijn de universiteit van vandaag.”

UHA019_Street Billboard1Credits

Client: UHasselt

Contacts: Sarah Timmermans, Koen Santermans

Agency: LDV United

Account team: Charlien De Feyter, Dimitri Mundorf, Julie Oostvogels, Innie Tran

CD: Kristof Snels

Creation: Thomas Thysens, Olaf Meuleman, Jasper Declercq

Design: Jeffrey Uten, Julie Van Reeth

Strategy: Zita Theunynck, Tomas SweertvaegherUHA019_Campagne_03