LDV United heeft zilver weggekaapt op de Euro Effie Awards 2022. Dat deed het met ‘Road to Sustained Succes’, zijn lange termijn-case voor Special Olympics Belgium.
De campagne beschrijft het gezamenlijke effect van de campagnes van LDV United in de periode 2016-2021, een periode waarin Special Olympics Belgium met meer dan 70% groeide. En waarin tientallen nieuwe sponsors werden aangetrokken. Eerder bekroonde de Belgische Effie-jury deze case al met een unieke Grand Effie en ook de WARC Awards for Effectiveness leverden deze campagne al een gouden award op.
“Een bekroning voor een consistente, bold choice campagne maakt ons extra fier. Zeer blij dat we met de vruchten van de lange termijn relatie tussen LDV & Special Olympics ook op de Europese Effies weer fans hebben kunnen maken,” zegt Petra De Roos over de winst.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]