LDV United heeft zilver weggekaapt op de Euro Effie Awards 2022. Dat deed het met ‘Road to Sustained Succes’, zijn lange termijn-case voor Special Olympics Belgium.
De campagne beschrijft het gezamenlijke effect van de campagnes van LDV United in de periode 2016-2021, een periode waarin Special Olympics Belgium met meer dan 70% groeide. En waarin tientallen nieuwe sponsors werden aangetrokken. Eerder bekroonde de Belgische Effie-jury deze case al met een unieke Grand Effie en ook de WARC Awards for Effectiveness leverden deze campagne al een gouden award op.
“Een bekroning voor een consistente, bold choice campagne maakt ons extra fier. Zeer blij dat we met de vruchten van de lange termijn relatie tussen LDV & Special Olympics ook op de Europese Effies weer fans hebben kunnen maken,” zegt Petra De Roos over de winst.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]