Brugge Kaas vond de tijd rijp om zijn pijlen te richten op de Franse markt. Om hen bij te staan bij hun veroveringstocht creëerde LDV United een nieuwe televisiespot die perfect in lijn ligt met hun laatste campagne: een foute keuze is zo gemaakt, behalve bij het kiezen van de kaas.
De spot toont één van de grootste blunders ooit in de geschiedenis: het paard van Troje. Het ultieme bewijs dat een foute keuze snel gemaakt is. Gelukkig is de juiste kaas wél snel gekozen. Ironisch genoeg is de spot zelf ook een soort Trojaans paard. Eentje dat Brugge Kaas moet helpen binnenraken in hét kaasland bij uitstek. Benieuwd of de Fransen even ontvankelijk zijn als de Trojanen 3000 jaar geleden.
Credits
Agency: LDV United
Client: Brugge Kaas
Contacts: Gerd De Kee, Patrick Huyskens
Account Team: Dimitri Mundorff, Jilze Gerritsen
CD: Kristof Snels
Creation: Wesley Kuystermans
Creation: Yannick Schoch
Director: Dirk Domen
TV Production Company: Geronimo
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]