Brugge Kaas vond de tijd rijp om zijn pijlen te richten op de Franse markt. Om hen bij te staan bij hun veroveringstocht creëerde LDV United een nieuwe televisiespot die perfect in lijn ligt met hun laatste campagne: een foute keuze is zo gemaakt, behalve bij het kiezen van de kaas.
De spot toont één van de grootste blunders ooit in de geschiedenis: het paard van Troje. Het ultieme bewijs dat een foute keuze snel gemaakt is. Gelukkig is de juiste kaas wél snel gekozen. Ironisch genoeg is de spot zelf ook een soort Trojaans paard. Eentje dat Brugge Kaas moet helpen binnenraken in hét kaasland bij uitstek. Benieuwd of de Fransen even ontvankelijk zijn als de Trojanen 3000 jaar geleden.
Credits
Agency: LDV United
Client: Brugge Kaas
Contacts: Gerd De Kee, Patrick Huyskens
Account Team: Dimitri Mundorff, Jilze Gerritsen
CD: Kristof Snels
Creation: Wesley Kuystermans
Creation: Yannick Schoch
Director: Dirk Domen
TV Production Company: Geronimo
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]